Servis a podpora



Servis a podpora hrají v naší firemní filozofii nejdůležitější roli. Naším hlavním cílem je maximálně spokojený zákazník a uživatel spektrometru. Servis a podporu lze rozdělit do tří základních oblastí:

1) Naše podpora začíná, jakmile se zákazník dostane ke spektroskopii BRUKER. Pomáháme mu zvolit nejlepší řešení pro danou aplikaci, což zahrnuje vhodnou specifikaci přístroje a užitečné příslušenství.

2) Pomocí aplikační podpory vytváříme silné zázemí pro uživatele v procesu zavádění přístrojů do praxe a pomáháme také řešit problémy, které se případně vyskytnou v další fázi používání přístroje – v běžném provozu. Po instalaci nabízíme zaškolení (pro používání hardwaru a softwaru) a na základě zvláštních požadavků i další dodatečná školení.

3) Zákazníkům poskytujeme podporu prostřednictvím spolehlivého a zodpovědného technického servisu, jehož pracovníci disponují mnohaletými zkušenostmi.

Máte-li dotaz nebo požadavek týkající se servisu nebo školení, vyplňte prosím následující formulář:

Kontaktní formulář