Servis a podpora



Servis a podpora hrají v naší firemní filozofii nejdůležitější roli. Naším hlavním cílem je maximálně spokojený uživatel spektrometru, a proto zajišťujeme velice komplexní servis a plnohodnotnou aplikační podporu.

Servis

  • Vyškolení servisní technici s validační certifikací
  • Rychlá reakční doba do 24 hod od nahlášení problému.
  • Telefonická asistence 24/7.
  • Online/telefonická pomoc se řešením drobných problémů.
  • Servis starých a nepodporovaných systémů.
  • Úzká spolupráce s výrobcem v Německu.

ing. Tomáš Podrabský servis@brukeroptics.cz  +420 606 923 524

Servis pro ČR a SR:

ing. Tomáš Podrabský

servis@brukeroptics.cz

+420 606 923 524

 

Aplikační podpora

  • Bezplatné poradenství - doporučení přístroje a příslušenství pro dané využití
  • Telefonická konzultace 24/7
  • Odborná pomoc při vytváření pracovních postupů
  • Asistence s interpretací výsledků
  • Pravidelná aplikační školení a setkání uživatelů v Brně, komplexní kurzy Spektroskopické společnosti a VŠCHT v Praze
  • Možnost školení na pracovišti

ing. Tomáš Podrabský servis@brukeroptics.cz  +420 606 923 524

Aplikační podpora pro ČR a SR:

ing. David Matoušek

david.matousek@brukeroptics.cz

+420 607 177 455

 

Aplikační podpora ČR a SR:

ing. David Matoušek

david.matousek@brukeroptics.cz

+420 607 177 455

 

V příapdě jakéhokoliv dotazu nebo poptávky servisu nás prosím neváhejte kontaktovat prostřednictvím následujícího formuláře:

Kontaktní formulář

Mám zájem o tento produkt: